user_mobilelogo

Általános Szerződési Feltételek

Szaxofonszerviz.hu

 

Általános Szerződéses Feltételeinket Megrendelőnk a Megrendelőlap aláírásával magára nézve kötelező érvényűnek ismeri le, ezért kérjük, hogy azt figyelmesen átolvasni szíveskedjen. Jelen dokumentum a weblapon történő közzététellel kötelező eleme a szerződésnek, külön aláírása annak érvényességéhez nem szükséges. Az Általános Szerződési Feltételek Vállalkozó által egyoldalúan módosíthatóak, a módosítás a honlapon való közzététellel hatályos.  A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak:

  • Vállalkozói adatok ismertetése
  • Előzetes átvizsgálás, kapcsolatfelvétel
  • Árajánlat és megrendelés
  • Szerződés létrejötte
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

 

Vállalkozó adatok:

 

Alasztics Balázs E.V.

9141 Rábapatona, Imre u. 13.

Adószám: 77102519-1-28

Nyilvántartási szám: 54374335

 Kapcsolatfelvétel, előzetes átvizsgálás

A megrendelést minden esetben meg kell előznie a hangszer átvizsgálásának, ehhez időpontfoglalás szükséges. Időpontfoglalás leadható telefonon, e-mailen és facebook messeneger alkalmazás használatával is munkanapokon 8.00-18.00 óráig a következő elérhetőségeken:

Tel: +36703299955

Facebook: m.me/szaxofonszerviz

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A hangszer leadását követően a Vállalkozó 8 (nyolc) munkanapon belül átvizsgálja annak állapotát, majd közli Megrendelővel a hibákat. Az átvizsgálásért Vállalkozó vállalkozói díjat nem számít fel. Vállalkozót az átvizsgálás során a leadott hangszerrel kapcsolatban terhelő elkülönítési, őrzési, elszámolási és kiadási kötelezettségre a bizalmi vagyonkezelési szerződés szabályait kell megfelelően alkalmazni.  Vállakozó nem vállal felelősséget a hangszer átvizsgálása során keletkezett olyan kárért, amelyet korábban fennálló hiba okozott. 

Árajánlat és megrendelés

1. Az átvizsgálást követően Vállalkozó közli az árajánlatát Megrendelővel személyesen vagy messengeren vagy e-mailen vagy telefonon keresztül. Megrendelő fenntartja magának a jogot, hogy esetleges a javítás során ismertté váló hibáknak megfelelően az árajánlathoz képest ez elvégzendő munka és a díj változhat, erről Megrendelőt annak felmerültekor haladéktalanul tájékoztatni köteles.

2. Az árajánlat tartalmazza a felhasználandó anyagok költéségt és a várható vállalkozói munkadíjat.

3. Az árajánlatban Vállakozó meghatározza a teljesítés várható idejét. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a teljesítés idejét a javítás során felmerülő egyéb hibák befolyásolhatják, ennek következtében a teljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik. Vállalkozó erről Megrendelőt tájékoztatni köteles.

4. Amennyiben Megrendelő az árajánlatba foglaltak elfogadja, úgy mellékelt megrendelő kitöltésével rendeli meg a javítást.

Szerződés létrejötte

A szerződés az aláírt megrendelő vállalkozó általi kézhezvétellel jön létre. A teljesítési határidő ettől a naptól számítandó. Megrendelő a megrendelőlapot az ajánlat kézhezvételét követő 3 (napon) belül köteles Vállalkozónak eljuttatni. Késedelmes visszaküldés esetén a teljesítési határidő a késedelmes napokkal meghosszabbodik, illetve Vállalkozónak jogában álla szerződéstől elállni.

 

Vállalkozói díj megfizetése

 

A Megrendelő a javítást követően a hangszer átvételekor köteles a javítás árát megfizetni. A fizetés történhet készpénzzel és átutalással egyaránt.

 

 

Megrendelő a vállalkozói díjat az alábbiak szerint köteles megfizetni:

 

Vállalkozó késedelmes fizetés esetén késedelmi kamatként évi 8%ot számol fel. Vállakozót a leadott hangszer tekintetében jelzálogjog és visszatartási jog illeti meg a hátralékos vállalkozói díj maradéktalan kiegyenlítéséig.

 

 

Garancia – Jótállás

Vállalkozó az általános szervíz szolgáltatás esetén minden általa cserélt elmere 6 hónap garanciát vállal.
Generál javítás szolgáltatás esetén Vállalkozó 1 év garanciát vállal, mennyiben a javítás vagy a cserélt elemek következtében a hangszer nem működik.

Vállalkozó a javításokat saját telephelyén végzi el.

Nem tartoznak garanciális ügyintézés közé a helytelen használat és karbantartás következtében keletkezett hibák.

Minden nem garanciális illetve egyéb szervíz és javítási tevékenység térítés köteles.
A garancia érvényét veszti, ha bármilyen nem rendeltetés szerű használatból eredő meghibásodások, valamint a Megrendelő által végzett javítások, megbontások esetén.

A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefonon keresztül vagy e-mailes elérhetőségre megküldeni szíveskedjenek.

Megrendelő a javítást és fizetést követően 3 próbanapig terjeszthet elő kifogást a javítás tekintetében.

 

Elállás joga


A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelését követő számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől.  Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.  Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót költség nem terheli. Amennyiben Vállalkozó a szervízelést megkezdte, úgy Megrendelő köteles a teljesített szolgáltatásokat arányosan megfizetni.

 

 

 

 

 

Adatkezelés

A megrendelés során az alábbi adatok megadása kötelező:

  • Teljes név
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Termék típusa
  • Hiba leírása
  • Pontos cím

A kapcsolatfelvétel során rendelkezésünkre bocsátott adatokat tároljuk és szigorúan bizalmasan kezeljük. Azokat semmilyen körülmények között nem adjuk tovább, nem tesszük hozzáférhetővé, nem hozzuk nyilvánosságra (kivéve a kötelező jogszabályi előírásokban rögzített adatszolgáltatási kötelezettség, illetve a szállító részére a házhoz szállításhoz szükséges adatok).

A weboldal használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára. A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat Vállalkozó kizárólag jogilag hitelesen indokolt és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A  szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Vállalkozó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.  A weboldal böngészésével, továbbá kapcsolatfelvétel rögzítésével elfogadja Vállalkozó általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

2021. 06.10.